Buna ziua.
Administrator de srl a decedat in data de 30.12.2012.Pentru inchiderea exercitiului contabil pentru anul 2012 transmit declaratiile electronic pe semnatura mea adica a contabilului care este angajat al acestei firme,dar sunt si declaratii care se depun la Finante.Intrebarea mea este pe cine trec la administrator in declaratii daca nu s-a dezbatut succesiunea?Stiti cat sunt amenzile pentru nedepunerea declaratiilor.Nu am mai avut o situatie similara si nu stiu cum sa procedez.
Cel care a decedat era si asociat unic si administrator.Eu transmit electronic declaratiile dar la administrator este numele celui decedat.Aici nu stiu pe cine sa trec.Angajatii erau pe functii de barmani si numai eu ca si contabil as putea sa semnez.Dar pot sa ma trec eu in loc de administrator?Chiar nu stiu ce sa fac.Pot duce decl.la finante dar ce fac cu decl.112?Va rog daca au fost situatii similare un raspuns.
Codul de procedura fiscala
Art. 69 Prelungirea termenelor
Termenele pentru depunerea declaraţiilor fiscale şi termenele stabilite în baza legii de un organ fiscal pot fi prelungite în situaţii temeinic justificate, potrivit competenţei stabilite prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor.
Norme metodologice
67.1. În situaţii temeinic justificate, contribuabilul poate cere în scris prelungirea termenului de depunere a declaraţiei fiscale, înainte de expirarea acestuia.
67.2. În cazul în care, dintr-o împrejurare mai presus de voinţa sa, contribuabilul nu depune declaraţia fiscală, acesta o va depune în termen de 30 de zile de la încetarea împrejurării, înştiinţând totodată în scris organul fiscal despre împrejurarea în cauză.
Insolventa firma
elena_trif_13
am avut o situatie cu o firma care a intrat in procedura de insolventa.dna care l-a anuntat pe patron de aceasta situatie creata are un birou de contabilitate. ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.