avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 382 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale kinetoterapeut - profesie libera?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

kinetoterapeut - profesie libera?

Buna seara!
Ca mai toti de aici am si eu o intrebare la care am nevoie de un raspuns.Lucrez ca si kinetoterapeut la o clinica in bucuresti insa incepand cu luna februarie acestia vor sa imi intrerupa contractul de munca si mi-au propus sa imi fac o societate sau un pfa pentru a incheia ulterior un contract de prestari serviciii. si de aici incepe problema, intru-cat nu exista cod caen pentru Kinetoterapie, ori imi fac cabinet de libera practica, ceea ce implica dotarile unui cabinet si spatiu,(nu am aceasta posibilitate financiara), fie varianta pe care am auzit-o de la ANAF este sa ma inregistrez ca si liber profesionist. Va intreb daca a mai facut cineva asta si cum, pentru ca mie de la anaf mi sa spus o data ca trebuie sa am mai intati un contract de prestari servicii ca sa pot dovedii unde imi desfasor activitatea, si ulterior sa ma inregistrez cu decl 070 la anaf la domiciliul meu,( aceasta mi s-a spus la sector 2) la sector 1 mi s-a spus ca nu se poate, kinetoterapia nu poate fi practicata ca si profesie libera...deci ce pot face? sector 2 la info contribuabili mi-au spus ca ma pot inregistra cu domiciliul meu ca si sediu , ca nu am nevoie de contract de prestari servicii, dar la inregistrare nu mi-au primit actele fara contractul de prestari servicii.
:( .Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns
Ultima modificare: Joi, 17 Ianuarie 2013
petro9, utilizator
Cel mai recent răspuns: petro9 , utilizator 20:59, 17 Ianuarie 2013
Cei de la sectorul 2 au dat partial, sfatul potrivit. Bineinteles ca puteti profesa ca si liber profesionist, dar intradevar aveti nevoie de contractul respectiv sau Avizul de Libera Practica obtinut de la Directia Sanitara, pentru a deveni PFA.