avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1447 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Student, infiintare SRL. Cat ma costa, daca o fac ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Student, infiintare SRL. Cat ma costa, daca o fac singur

Sunt student, lucrez in domeniul IT. O sa produc situri web pentru strainatate(america+europa) dar si aici local.

1. Cat ma costa sa-mi deschid firma. O suma cu aproximatie (100, 200, 500 ron ?). Avand in vedere ca sunt scutit ca student de anumite taxe?
Mi-ar fi foarte folositor daca as sti o suma macar pe aproape de cea reala.

2. Cum fac daca in momentul de fata sunt in procesu de a schimba domiciliu (vand proprietatea care e deja legata legal printr-o promisiune de vanzare). Si mai dureaza pana o sa ma mut si o sa fiu in legalitate cu noul domiciliu ca sa-mi obtin contract comodat acolo.
Cel mai recent răspuns: Flavius1984 , utilizator 14:27, 18 Ianuarie 2013
La intrebarea 1 iti raspund estimativ, in jur de 500 de lei doar daca redactezi u actul constitutiv, e usor il gasesti pe reg.com. u doar il completezi.

2. Gaseste un alt sediu social la o alta pers. si ii pui in vedere ca e doar pe perioda limitata.

Cu stima.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sediu social firma liviusss liviusss Am o firma pe care urmeaza sa o cesionez unui cunoscut. Sediul social e la mine acasa, in baza unui contract de comodat, iar cel caruia urmeaza sa ii cesionez ... (vezi toată discuția)
Sediu firma 2016 Newstraffic Newstraffic Buna ziua , detin o societate pe care momentan nu mai lucrez , am un contract de comodat pentru sediu intr-un apartament si doresc sa stiu daca se va mari ... (vezi toată discuția)