Buna,
Am avut un abonament cu o firma de telefonie mobila, care a expirat, dar abonamentul mi s-a prelungit automat in fiecare luna. La un moment dat am depus cere de incetare si mi s-a spus ca trebuie sa platesc factura curenta pana la o anumita data, altfel abonamentul nu poate fi oprit. Asa s-a si intamplat, am ratat intervalul si am tot platit pe acest abonament pe mai multe luni, dar fara sa-l folosesc (plecat din tara). Cu o alta ocazie am depus cererea de incetare, dar am ratat iarasi intervalul de plata si am platit la zi dupa o perioada scurta, dar abonamentul nu mi l-au oprit (e mult mai greu decat pare sa platesti facturi daca ne esti in tara). Plecat din tara si fara sa folosesc acel sim, am tot fost facturat si binenteles acum sunt asaltat de recuperatori. Vreau sa stiu daca am vre-o sansa sa scap de aceste penalizari/facturari de caritate. Daca nu platesti o luna, nu inteleg dece nu mi-au suspendat abonamentul fara sa-mi factureze si alte luni...adica inteleg...hotia cu acte sau fara este sport national din pacate. Corect era sa mi se inchida acest abonament in momentul cand am platit la zi (ceea ce am facut de 2 ori). Mi se pare abuziva acesta obligatie de a plati in termenul dat de ei, atunci cand tu ai cerut incheierea colaborarii. In primul rand nu ar trebuii sa poate sa-ti prelugeasca automat contractul de capul lor. Multumesc
[Editat - 2.11 din Regulament: Identificarea unor persoane, fie fizice sau juridice, in mesajele postate sau in titlul topicului, nu este de dorit. Nu uita ca pe forum se discuta probleme juridice, iar nu implicarea lui X sau lui Z in ele.]
Daca aveti cererea de reziliere scrisa cu numar de inregistrare nu aveti nici o problema. Mi se pare de domeniul SF ce spuneti dvs. Nu exista nici un interval pentru a cere rezilierea contractului. Pur si simplu depui cererea sau notificarea de incetare a contractului cand doresti si ulterior contractul se inchide . Toate facturile emise dupa nu au nici o valoare. Totusi tind sa cred ca aveti o cerere inregistrata privind incetarea contractului.
Multumesc pentru raspuns, dar sa stiti ca asta e/era modelul lor, daca platesc ultima factura cu intarziere, acea cerere de reziliere devine nula...in mod normal am doua cereri, sper sa gasesc macar una, dar ma astept ca ei sa aiba notificari in sensul asta.
Acceasi problema o am si eu cu o companie de telefonie mobila (banuiesc ca aceeasi :) ) un abonament de expirat contractul de prin 2004 , ma rog de ei din decembrie sa inchida abonamentul si de fiecare data la luna urmatoare se prelungeste; primesc raspunsuri de genu "cererea exista"; "termen de 5 zile", "e ok..nici o problema, se inchide ..", si luna urmatoare din nou se factureaza si ma suna sa ma intrebe cand platesc :);am platit la zi pana in ianuarie si le-am spus ca nu mai platesc daca nu inchid abonamentul ; acum m-au sunat din nou sa ma intrebe cand pot face plata si au motivat ca daca nu platesc ulltima factura nu imi inchid abonamentul :); banuiesc ca luna viitoare dupa ce voi plati istoria se va repeta; nu am cererea inregistrata la ei ..doar am trimis-o pe mail; o sa intregistrez cererea la un sediu de-al lor; Am alta modalitate de a scapa de "indivizii" astia? Multumesc
Contractul prevede ca firma sa fie notificata cu 30 de zile inainte de data de la care doriti incetarea prestarii serviciilor.
Scrieti o Notificare de incetare a contractului in doua exemplare si depuneti unul la o reprezentanta; rugati-l (puneti-l :) ) pe cel care o preia sa isi scrie numele in clar + sa treaca data pe ambele exemplare. Astfel puteti refuza la plata orice factura ar fi emisa dupa 30 de zile de cand ati depus notificarea.
Cititi cu atentie contractul si vedeti ce scrie.
Sa aveti dovada cu stampila pe cererea de reziliere a contractului pentru a face dovada undeel va fi necesar ca i-ati notificat.