Va rog sa ma ajutati cu informatii cu privire la urmatorul caz:
Intentionam sa participam la o licitatie, insa nu indeplinim una dintre cerintele privind capacitatea tehnica/profesionala si anume " experienta personalului" - se cer contracte de munca, CV-uri si copii dupa diplome.
Putem folosi o alta firma, cu personal calificat in domeniu, insa nu stiu cum ar fi mai bine sa ne "asociem".
Fisa de date nu contine mentiuni cu privire la subcontractanti sau sustinatori. Mentioneaza doar forma juridica pt. grupul de operatori: asociere.
Cum ar trebui sa continuam? Sa luam firma cu experienta ca sustinator, sucontractant sau in asociere? Ce documente trebuie sa prezentam pentru fiecare dintre cazuri?
Am mai participat ca subcontractant la alte licitatii si nu ni s-a cerut decat decl. pv. calitatea de participant. Nu vreau insa sa le dau motive sa ne descalifice, as vrea sa fac un dosar cat mai complet...
Asa este, art.186 si 190 din OUG 34 modificata cu 77.
De fapt, speram ca prevederile ord.509 sa fie incluse in noile modificari ale 34, si 509 sa se abroge. Desi 509 este depasit in anumite privinte, culmea, este in vigoare si in contradictie cu alte norme.
Voi prezenta in licitatie urmatoarele documente pentru sustinator:
- angajament ferm (autentificat la notar)
- declaratie personal implicat efectiv in derularea contractului (practic in acest punct consta sustinerea) + diplome, CV-uri, certificate, contracte de munca - toate cerute de AC
- declaratie art. 180
- declaratie art. 181
- declaratie art. 69
- fisa informatii generale (nu am stiut cum sa interpretez categoria "Resurse, lichiditati" din anexa 2 a ordinului 509, unde scrie "DA, se cumuleaza" | sper ca fisa de info generale sa fie de ajuns)
Am disponibile certificatele de atestare fiscala, taxe si impozite si constatator, inca nu am hotarat daca le includ.
resursele care pot fi disponibilizate cum e cazul personalului se indica in angajamentul de sustinere nu doar in declaratia privind personalul. daca nu-s mentionate explicit la nivel de nume al expertului angajamentul nu indeplineste forma legala, deci nu poate fi considerat ferm, deci oferta este respinsa. desi in aparenta lucrurile sunt simple, in concret achizitiile sunt mai complicate decat o lucrare de doctorat. totul depinde doar de cat de bine pregatita e comisia de evaluare.
completare.
pt a proba realitatea declaratiilor 180, 181 si 69^1 autoritatea poate solicita documente probante. important este sa le precizeze exxplicit in documentatie. are posibilitatea sa le solicite si daca nu-s mentionate insa doar in masura in care "miroase" ca declaratiile respective sunt false si poate proba lucrul asta.
Multumesc pentru precizari, cred ca documentele pe care le-am prezentat au fost suficiente.
Totusi, AC ne-a trimis comunicarea pv. rezultatul si suntem respinsi.
Problema a fost urmatoarea: am prezentat in licitatie informatii despre personal pentru 2 persoane (1 angajat al ofertantului si 1 angajat al tertului sustinator - cereau 2 persoane cu experienta). Tertul sustinator si-a schimbat denumirea in oct. 2012 (nr. Reg. Com. este acelasi, la fel si codul fiscal). AC a considerat insa ca angajatul tertului nu are nicio legatura nici cu ofertantul, nici cu sustinatorul, pentru ca pe contractul sau de munca apare numele vechi al societatii sustinatoare.
Am trimis deja o notificare catre AC in care solicitam masuri de remediere si ne anuntam intentia de a contesta la CNSC, impreuna cu dovada schimbarii denumirii de la Reg. Com., insa ne-au spus telefonic ca ei nu mai pot face nimic acum, pentru ca au trimis deja toate comunicarile catre ofertanti. Ne-au indrumat catre CNSC.
Pe ce articole motivez "in drept" contestatia catre CNSC? Eroare/viciu de forma?
Iso subcontractant
ibitza78
Buna ziua!
Am urmatoarea speta: Cerinta din Fisa de date este \\"[i]Se va prezenta Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de management ... (vezi toată discuția)