Produsul initial poate fi inlocuit sau reparat la infinit cand consumatorul face retur. Toate se dovedesc a fi defecte deci acel tip de produs are defecte de constructie. Consumatorul intr-un final cere un alt tip de produs din catalog cu speranta ca de data asta nu va mai nimeri un produs cu probleme. Primeste noul tip de produs. Eu vroiam sa stiu daca din momentul inlocuirii cu un alt tip de produs se poate folosi din nou garantia aceea de 10 zile pentru recuperarea banilor fara explicatii, avand in vedere ca plata initiala s-a facut pentru alt fel de produs, cu mult timp in urma, inainte de acele retururi.
juridic dana a scris:
Poate solicita direct restituirea sumei de bani, avand in vedere faptul ca a primit negatie pentru repararea produsului initial iar vanzatorul nu poate sa-i ofere acelasi tip de produs pentru inlocuire.
In cazul in care nu doriti rezolvarea situatiei existente in modul aratat mai sus, noul produs primit ca "inlocuire" va confera toate drepturile prevazute de legislatia in vigoare in domeniul comertului online si a garantiilor