buna ziua
am si eu o nelamurire daca ma puteti ajuta.
in decembrie 2012 am achitat prin OP plata pensiilor pentru perioada 09-12.2012 pentru pfi.mentionez ca eu locuiesc intr-o comuna din judetul giurgiu care este arondata unei administratii financiare tot din judetul giurgiu, dar eu am achitat OP-ul direct in contul trezoreriei giurgiu, nu al comunei unde sunt eu arondata.
este asta o problema, trebuia numai in contul trezoreriei unde sunt eu arondata sau pot si direct la trezoreria judetului giurgiu?
si daca nu e bine ce pot face?
multumesc
Luati legatura,chiar si telefonic, cu Administratia fiscala de care apartineti si intrebati daca a fost incasata suma platita,aferenta contributiilor la pensii,declarate probabil prin formularul 112.
Plata pensii pfi
echinococuta
buna ziua
am si eu o nelamurire daca ma puteti ajuta.
in decembrie 2012 am achitat prin OP plata pensiilor pentru perioada 09-12.2012 pentru pfi.mentionez ca ... (vezi toată discuția)
Restante buget
teo.madalina
Ce varianta am sa achit retantele privind retinerile la sursa din salarii direct la Trezorerie?, in baza carui document.Mentionez ca am restante privind toate ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.