avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 733 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Legislaţie europeană, CEDO, UE, ... echivalare diploma bacalaureat
Discuție deschisă în Legislaţie europeană, CEDO, UE, proceduri europene

echivalare diploma bacalaureat

Buna ziua!Sunt student in Spania si anul viitor vreau sa ma transfer la o facultate in Romania.Problema mea este urmatoarea: pentru a ma putea transfera la facultate in romania am nevoie pentru dosar diploma de bacalaureat,ceea ce nu am.Dupa ce am terminat liceul in Spania am facut o scoala superioara de 2 ani si cu nota medie obtiunuta,impreuna cu diploma am acces automat la facultate.Pentru echivalarea diplomei de bacalaureat in romania mi se cer urmatoarele:diploma de liceu(care o am) si Pruebas de Aceeso a la universidad(este un fel de bacalaureat in spania,si nu il am).Tinand cont ca Pruebas de acceso a la universidad si diploma obtinuta dupa cei 2 ani,din punct de vedere academic au aceeasi echivalenta,daca demonstrez lucrul asta,mi s-ar putea echivala cu diploma de bacalaureat din romania?Sau altcineva stie daca ar fi alta metoda pentru a ma putea transfera?Orice sugestii sunt binevenite!
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 22:38, 28 Ianuarie 2013
Informatii aveti pe [ link extern ] /

Conform Conventiei de la Lisabona, nivelul de pregatire este recunoscut ca atare daca nu exista diferente substantiale fata de invatamantul urmat in Romania. Probabil CNRED-ul are niste norme dupa care evalueaza daca este cazul de diferente substantiale, si ar fi bine sa-i intrebati care sunt acele norme.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Traducator juridic livia_valentina livia_valentina Buna ziua, sunt de 8 ani in Spania. Am inceput si terminat facultatea de drept aici (liceul l-am terminat in Romania). Anul acesta am dobandit si cetatenia ... (vezi toată discuția)