Buna ziua. As dori, daca este posibil, sa imi raspundeti la urmatoarele intrebari:
1. Ce fel de contract ar trebui sa inchei pentru fi legal atat din punct de vedere juridic cat si contabil pentru a avea colaboratori in alte judete?
2. Ce impozite se achita in baza acelui contract incheiat si de catre cine ?
3. Cum se inregistreaza in contabilitate acel contract, tinandu-se seama de faptul ca persoana fizica nu este autorizata?
4. Este legal a nu stabili un salar minim in cuprinsul contractului, datorita faptului ca cel care va fi colaboratorul meu ca va primi un comision pentru fiecare serviciu prestat?
In speranta unor raspunsuri cat mai clare, va multumesc anticipat!
Siguranta deplina v-o ofera contractul individual de munca.
De asemenea, puteti lua in calcul si varianta in care persoana fizica se autorizeaza si atunci veti putea incheia un contract de prestari servicii, Pretul prestatie poate fi stabilit sub forma de comision sau individual, pentru fiecare lucrare in parte, sau o suma globala pentru toata perioada colaborarii achitata in transe etc.
Pfa va fi obligata la plata impozitului pe venit 16%, contributiile la asigurarile de sanatate si contributiile de asigurari sociale (pensii) 31,3%, in situatia in care se realizeaza un venit net impozabil de maxim 741 lei/luna