Buna ziua.De curand am devenit asociat la o firma( un magazin produse vestimentare) si nu stiu daca statele de plata trebuiesc intocmite de contabila si aduse in fiecare luna in ziua de salariu pt a fi semnate si pastrate ,sau le intocmesc eu? Mentionez ca pana in momentul de fata nu exista niciun stat de plata la sediu.
Trebuie sa existe state de salarii, deoarece pe baza acestora se fac inregistrarile in evidenta contabila a cheltuielilor cu salariile. De intocmit le poate intocmi o persoana care se pricepe si este desemnata de administrator.
In temeiul Legii contabilitatii nr. 82 din 24 decembrie 1991, statele de plata se pastreaza timp de 50 de ani de la data incheierii exercitiului in cursul caruia au fost intocmite.
Arhivare documente
Buna tuturor,
Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Unde as putea gasi legislatia privind arhivarea fizica a documentelor? As dori sa aflu cat timp trebuie ... (vezi toată discuția)