Buna ziua
In OUG 158/2005 actualizata este mentionat " Verificarea prezentei asiguratilor aflati in incapacitate temporara de munca la adresa de domiciliu sau la resedinta indicata se efectueaza de catre platitorii de indemnizatii, insotiti, daca este cazul, de un reprezentant al politiei, avandu-se in vedere programul individual de recuperare recomandat de catre medicul specialist.".
Imi puteti mentiona exact conf legii daca prin "platitorii de indemnizatii" se pot deplasa doar reprezentanti ai angajatorului sau e nevoie obligatoriu si de reprezentanti ai Casei de asigurari??
Multumesc!
Verificarea prezentei asiguratilor aflati in incapacitate temporara de munca la adresa de domiciliu sau la resedinta indicata de catre platitorii de indemnizatii, insotiti, daca este cazul, de un reprezentant al politiei.
Platitorii de indemnizatii pot solicita prezenta reprezentantului politiei cu ocazia verificarii prezentei asiguratilor la adresa de domiciliu sau la resedinta indicata, in vederea desfasurarii in conditii corespunzatoare a acestei activitati, pentru preintampinarea unor situatii de risc ce ar putea aduce atingere ordinii si linistii publice.
Asadar, nu este obligatorie prezenta reprezentantului politiei ... in practica asemanatoare spetei , controlul se face de catre reprezentantul angajatorului si cel al Casei de asigurari de sanatate impreuna ..
Certificat medical
bvr
Stimati colegi,
Am o problema pe care sunt convinsa ca o aveti si unii dintre voi. Mi se intampla foarte des ca angajatii sa-si ia concedii medicale ... (vezi toată discuția)