avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 893 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Amenda administrativa, fapta nu prezinta pericol ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Amenda administrativa, fapta nu prezinta pericol social.

Buna ziua, am doar 18 ani si sunt elev in clasa a-11-a (am fost dat mai tarziu la scoala). Am primit o amenda de 1000 lei pentru ca am participat la un scandal. Am inteles ca amenda aceasta se prescrie in termen de 1 an.

Este adevarat? Eu in mod cert nu voi lucra pana nu termin clasa a-12-a, iar daca ma apuc de facultate voi avea carte de munca dupa cel putin 4 ani de acuma incolo.

Pot scapa in acest mod de amenda?

Flaviu, zis Bishu
Ultima modificare: Luni, 11 Februarie 2013
bishu, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:37, 12 Februarie 2013
In 5 ani se prescrie , numarand din ian anul urmator. Se poate sa se prescrie pana te angajezi
Dar de ce in codul pena zice 1 an ? Curge un nou termen dupa cei 5 ani?
Amenzile administrative n-au legatura cu cele penale, le confunzi.
Nici codul de procedura penala nu zice ca se prescrie intr-un an, ci ca amenda trebuie platita cat mai repede, in maxim 3 luni sau esalonata pe 2 ani si mai zice ceva : in caz de neplata , se poate inlocui amenda penala cu inchisoare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Un sfat- termen prescriptie amenzi mariustec mariustec Buna ziua..in cat timp se prescriu amenzile de circulatie care figureaza in baza de date a primariilor locale?care ar fi procedura ptr a fi prescrise?va ... (vezi toată discuția)
Plata la casa de sanatate ileanalipan ileanalipan Buna ziua , in anul 2008 am avut un mic venit din asigurari si pensii private pilonul II lucrand cu contract de colaborare cu o firma de brokeraj si ... (vezi toată discuția)