Va rog sa ma ajutati cu un punct de vedere la urmatoarea intrebare: Prin OUG nr.135/2008 la art. 3^1, alin.2 se prevad "beneficiile" la care are dreptul directorul general. La art.3^2, alin.2 se face precizarea ca "directorului nu i se pot acorda prin contractul de mandat alte beneficii, decît cele prevazute la art. 3^1, alin.2". În acestre condiţii corelat si cu prevederile codului fiscal directorul general are dreptul la telefon mobil , masina de serviciu sau asigurare de sanatate?
Daca beneficiile prevazute de 3'1 alin 2 sunt restrictive atunci acestea(beneficiile la care faceati referire) se pot acorda, dar nu sub forma de beneficii, ci sub forma de dotari ale postului.Daca postul presupune, masina, telefon,etc, cel care ocupa acest post, poate sa le foloseasca dar nu ca beneficiu propriu, ci ca fiind dotari(instrumente necesare desfasurarii activitatii respective)Altfel, am putea considera ca si biroul, mobilierul si altele, sunt beneficii personale.....:confused: