Sunt in conflict personal cu conducerea asociatiei e proprietari.
M-am mutat in alta casa .Stiu ca trebuie sa depun o cerere la presedintele asociatiei pentru scaderea de la cheltuielile ptr intretinere., cerere pe care trebuie sa mi se treaca un nr. de inregistrare.
Intrebari
Este corect sa trimit aceasta cerere prin posta , in scrisoare recomandata cu confirmare de primire? Cum pot dovedi ca in interiorul plicului se afla chiar cererea de scadere de la plata intretinerii (ptr cazul cand presedintele se dovedeste de rea credinta si spune ca in plic nu era o astfel de cerere )?
Chiar daca nu va da un numar de inregistrare are obligatia sa ia act, sa verifice daca este asa in realitate si sa dispuna modificarea numarului de persoane din apartament comunicand acest lucru administratorului care intocmeste lista de plata.
Posta romana presteaza servicii postale de transmitere plicuri cu inventar continut, copia inventar cu lista documentelor aflate in plic se introduce in plic iar cealalta copie a inventarului va revine Dvs. impreuna cu chitanta de achitarea a serviciilor.
Tot in posta romana gasiti plicuri speciale (circa 12 lei daca nu ma insel) care au acea lista de inventar atasata direct pe plic (autocopiativa) si este in 3 exemplare, unul ramane la posta, al doilea merge la Dvs+chitanta servicii si al treilea ramane atasat pe plicul care ajunge la destinatar.
L.C.
Nu este necesar sa primiti numar de inregistrare
Sunt asociatii de proprietari care la momentul primirii de cereri ,acestea sunt semnate de presedinte/administrator pe exemplarul care apartine solicitantului
Avand in vedere starea de disconfort existenta intre dvs si conducerea asociatiei de proprietari este suficient a face comunicare postala cu mandat de confirmare=pe lioc mentionand "cerere evidenta persoana"