avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 715 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... internship
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

internship

Buna ziua.

As dori sa stiu daca in Romania exista firme de avocatura care ofera pozitii de internship pentru vara anului 2013 studentilor romani care fac facultatea de drept in strainatate. Momentan sunt studenta la drept, in anul 1 la University of Aberdeen, Scotia si as fi interesata sa efectuez un astefl de internship in Romania.

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Alexandra_Mares , utilizator 17:51, 18 Februarie 2013
Incercati sa urmariti site-urile de specialitate (cariere in domeniul juridic) si, totodata, identificati societatile mari de avocatura si trimite-ti-le cv-ul dumneavoastra, insotit de o scrisoare de intentie. E cea mai buna sansa. Cu stima.
Va multumesc pentru raspuns. Eu deja am trimis cv-ul majoritatii caselor de avocatura din Bucuresti, insa din pacate nu mi-a fost raspuns la niciun e-mail si din acest motiv eu nici nu stiu daca acestea ofera stagii de practica.
sun care ofera dar de obicei trebuie facute niste proiecte pentru a "Castiga" pozitia de intern. DAR, de ce ai vrea sa faci practica pe sistemul de drept din romania (continental) si nu pe sistemul COMMON LAW,care il studiezi la scoala
Multumesc pentru raspuns. Motivul pentru care doresc sa fac stagiu de practica in Romania este ca aici nu imi este permis sa fac internship fara yellow card (termenul de procesare al aplicatiilor este de 10 luni) si in al doilea rand eu fac intr-o mica masura common law deoarece common law este specific Angliei si nu Scotia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Avocatura in ue zerognost zerognost Un avocat definitiv in Romania poate profesa in Anglia? Ii e recunoscuta calitatea de avocat, studiile din Romania? Trebuie sa dea examene, teste ... (vezi toată discuția)