Buna ziua tuturor!Am plecat alaturi de prietena mea in Budapesta pentru cateva zile.Biletele le-am achizitionat tur-retur!Mentionez ca la plecarea din Romania nu au fost probleme in cele din urma,desi ni se vorbise despre firma cu care mergem ca este posibil sa nu ajunga si ca am putea fi transferati.In cele din urma a venit cineva care a onorat transportul.La retur,care a avut loc acum 2 zile,insa,nu a mai venit nimeni.Aveam plecarea la 00:00 spre Romania,iar compania de transport nu a mai ajuns,noi fiind nevoiti sa ne petrecem noaptea in aer liber,intr-o zona rau famata,la temperatura de -5 grade.Cealalta firma de transport care pleca la ora 00:00 ne-a comunicat ca nu a fost anuntata sa preia niciun calator de la alta companie.Am sunat circa 2 ore la toate numerele de telefon pe care le aveau pe bilete,insa nu au fost de gasit.In cele din urma,dupa mai multe telefoane din tara,in ziua urmatoare,firma respectiva ne-a zis ca ne va lua la transportul de la ora 12:00.Nici atunci lucrurile nu au stat prea bine,dupa ce initial am urcat in masina,ni s-a spus din partea soferului ca seful i-a comunicat sa ne mute la o alta agentie pentru ca au rezervate toate locurile.Aceasta agentie avea alt traseu,motiv pentru care am pierdut transportul spre Pitesti din Cluj.Ce este de facut in situatia asta?Mentionez ca doresc sa-mi recuperez daunele financiare provocate din cauza neonorarii comenzii,tinand cont ca biletele au fost achizitionate in avans.Am tot la indemana inclusiv poze cu ista celelalte firme de transport,ora la care am plecat,un mesaj care a ajuns ziua urmatoare de la firma care trebuia sa ne aduca in tara cum ca trebuia sa mergem cu transportul de la ora 21:30.Chiar daca primeam mesajul in timp util nu am fi ajuns deoarece aveam rezervare spre Viena in ziua respectiva si autocarul de intorcea la ora 22:50.Va rog sa-mi oferiti orice detaliu pentru a-mi putea recupera daunele provocate.Ce pasi trebuie sa urmez?Multumesc!