avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 445 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Firma de transport persoane nu a onorat comanda!!! Am ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Firma de transport persoane nu a onorat comanda!!! Am nevoie de cateva detalii!!

Buna ziua tuturor!Am plecat alaturi de prietena mea in Budapesta pentru cateva zile.Biletele le-am achizitionat tur-retur!Mentionez ca la plecarea din Romania nu au fost probleme in cele din urma,desi ni se vorbise despre firma cu care mergem ca este posibil sa nu ajunga si ca am putea fi transferati.In cele din urma a venit cineva care a onorat transportul.La retur,care a avut loc acum 2 zile,insa,nu a mai venit nimeni.Aveam plecarea la 00:00 spre Romania,iar compania de transport nu a mai ajuns,noi fiind nevoiti sa ne petrecem noaptea in aer liber,intr-o zona rau famata,la temperatura de -5 grade.Cealalta firma de transport care pleca la ora 00:00 ne-a comunicat ca nu a fost anuntata sa preia niciun calator de la alta companie.Am sunat circa 2 ore la toate numerele de telefon pe care le aveau pe bilete,insa nu au fost de gasit.In cele din urma,dupa mai multe telefoane din tara,in ziua urmatoare,firma respectiva ne-a zis ca ne va lua la transportul de la ora 12:00.Nici atunci lucrurile nu au stat prea bine,dupa ce initial am urcat in masina,ni s-a spus din partea soferului ca seful i-a comunicat sa ne mute la o alta agentie pentru ca au rezervate toate locurile.Aceasta agentie avea alt traseu,motiv pentru care am pierdut transportul spre Pitesti din Cluj.Ce este de facut in situatia asta?Mentionez ca doresc sa-mi recuperez daunele financiare provocate din cauza neonorarii comenzii,tinand cont ca biletele au fost achizitionate in avans.Am tot la indemana inclusiv poze cu ista celelalte firme de transport,ora la care am plecat,un mesaj care a ajuns ziua urmatoare de la firma care trebuia sa ne aduca in tara cum ca trebuia sa mergem cu transportul de la ora 21:30.Chiar daca primeam mesajul in timp util nu am fi ajuns deoarece aveam rezervare spre Viena in ziua respectiva si autocarul de intorcea la ora 22:50.Va rog sa-mi oferiti orice detaliu pentru a-mi putea recupera daunele provocate.Ce pasi trebuie sa urmez?Multumesc!

Alte discuții în legătură

Despagubire - bilete autocar Sarin Sarin Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea problema: Am achizitionat 2 bilete de autocar printr-un intermediar, nu direct de la firma ... (vezi toată discuția)
Probleme cu firma de transport ContSters68209 ContSters68209 Buna ziua, Doresc sa va aduc in atentie (in speranta ca cineva ne poate ajuta cu sfaturi, proceduri, pasi de urmat, etc.) o intamplare recenta petrecuta in ... (vezi toată discuția)
Bilet de avion anulat Ianko33 Ianko33 Buna , Am și eu o întrebare deoarece mi sa anulat returul pe un bilet de avion tur-retur. Am plecat din Budapesta către Cebu , am zburat cu doua compani ... (vezi toată discuția)