avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 928 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie pentru studenta cu nou nascut
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie pentru studenta cu nou nascut

Buna ziua. sunt studenta la zi,buget,la o facultate de stat si in martie urmeaza sa nasc. deasmenea urmez si cursurile la zi ale unei postliceale,ambele incepand din octombrie 2012. as dori sa stiu daca pot beneficia de indemnizatia de 600 de lei pentru copil,urmeaza sa nasc in martie. Mentionez ca dupa finalizarea liceului in 2011 am facut o pauza de un an de zile.ce ma sfatuiti?
Cel mai recent răspuns: debves , utilizator 09:07, 20 Februarie 2013
1. Daca urmeaza sa nasteti in martie 2013 trebuie ca in perioada aprilie 2012 - martie 2013 sa fiti studenta sau eleva la zi.

2. Spuneti ce statut ati avut in fiecare luna din perioada aprilie - septembrie 2012, poate gasim ceva care sa va permita sa beneficiati de indemnizatie pentru CCC.
Am citit si eu legea modificata 240/2009 care spune ca trebuie sa fi urmat la zi cursurile preuniversitare si universitare fara intrerupere. dar ma gandeam ca fiind vorba de 2 cicluri diferite de studiu se poate face un apel la faptul ca in lege nu este specificat faptul daca intreruperea se refera INTRE cele 2 cicluri sau in timpul parcurgerii celor doua. Inainte de octombrie 2012 am muncit in strainatate din iulie 2011 ,dupa absolvirea liceului.
1. Daca perioada aprilie - septembrie2012 este acoperita de un contract individual de munca in strainatate atunci veti putea beneficia de indemnizatie pentru CCC.

2. Daca este asa confimati-mi si eu va spun cum sa procedati pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC.