Din cate m-am informat, pentru a returna un produs cumparat online va trebui eu sa suport plata inapoi catre vanzator, nici o problema...
Dar am comandat 2 produse vestimentare, unul este conform comenzii si sunt multumita de el, al doilea are si un defect din fabrica( care mi s-a zis sa-l duc eu la o croitoreasa sa-l repare) si nici nu este produsul comandat de mine( este asemanator, dar nu exact)-a doua sugestie din parte lor fiind sa ma multumesc cu acesta pentru ca nu-l mai au pe cel dorit de mine. Intrebarea mea este, atunci cand imi returneaza ei banii pe produs, returneaza si banii platiti pe transportul catre mine? Sau ,fiind intelegatoare, daca aleg sa schimb produsul cu un altul de la ei de pe site, ceea ce inseamna ca il rambursez pe cel care il am acum(platesc eu) atunci cand trimit ei produsul nou ales mai trebuie sa platesc transportul pentru el, sau ar trebui ei sa suporte aceasta suma? Valoarea nu este mare....este vorba de principiu, si de modul urat in care au tratat ei problema...
Nu va restituie si banii pe expedierea produsului returnat, legea precizeaza ca acest cost cade in sarcina dvs. Nu pot aprecia daca vor plati costul expeditiei produsului schimbat (daca vi-l schimba...), daca este scump e posibil - depinde de politica firmei.
Puteti in schimb incerca o negociere.