avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 674 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Divort cu minor fara acordul partilor
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Divort cu minor fara acordul partilor

Buna ziua.Va rog sa ma ajutati cu,cateva informatii in legatura cu divortul,avand in vedere situatia urmatoare:
-as vrea sa divortez,insa sotul meu nu este de acord,si avem un copil care are putin peste 4 ani;
-as vrea ca baietelul sa ramana la mine,insa el ameninta ca va lua copilul;eu sunt studenta la o facultate de stat,cursuri la zi,astfel incat nu am un loc de munca..insa nici sotul nu are,nici nu a avut vreodata,iar d.p.d.v al educatiei,nu si-a terminat studiile liceale.
-in acest moment locuim intr-un camin pentru studenti familisti,in care avem toate conditiile,iar pana la terminarea facultatii intentionez sa raman cu cel mic aici.
-nu avem bunuri comune,nu doresc nici un ajutor material de la el pentru cresterea copilului,primesc bani de la parintii mei;
-daca ne vom separa,sotul va trebui sa se intoarca sa locuiasca in orasul nostru natal,in apartamentul parintilor sai,unde nu este un mediu favorabil pentru dezvoltarea copilului,iar copilul merge la gradinita aici,nu reusim sa cadem de acord cu privire la acest aspect,copilul are nevoie de stabilitate.
As vrea sa stiu daca exista vreo sansa ca el sa primeasca custodia copilului in aceasta situatie.
Va multumesc pt atentie,si astept cu ft mare interes raspunsul dvs.
Cel mai recent răspuns: alexandra2610 , utilizator 18:41, 25 Februarie 2013
Sunt foarte mici sansele lui de a primi custodia copilului.

Se va face si o ancheta psiho-sociala si se vor analiza conditiile de materiale oferite de fiecare dintre soti.
Ancheta sociala se va face unde locuim acum pt mine,iar in cazul lui la parintii lui acasa,in celalalt oras?
Ancheta sociala se va face la domicilul in care declara fiecare dintre parinti ca va locui cu minorul.