avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 914 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Ce pasi trebuiesc urmati pentru a creea o firma ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Ce pasi trebuiesc urmati pentru a creea o firma producatoare de lumanari decorative?

Sunt studenta. locuiesc cu parintii, doresc sa-mi deschid o firma pentru lumanari decorative. Am gasit de unde sa procur materialele. A mai ramas sa ma ocup de partea legislativa si a actelor necesare producerii de lumanari.
Nu stiu daca trebuie sa fac PFA sau SRL , si ce acte si certificate sunt necesare. Trebuie certificat de producator?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 15:31, 27 Februarie 2013
Puteti sa va infiintati un srl. Informatii aveti pe pagina registrului comertului la adresa [ link extern ]
Va multumesc !
Iar partea de certificat de producator nu este necesara?
Certificatul de producator intervine la producatorii agricoli, persoane fizice, care doresc sa isi valorifice la piata surplusul de productie din gospodarie si teren.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Care sunt conditiile de eliberare a certificatului de producator Ciprian_June_bh Ciprian_June_bh Buna ziua tuturor sper sa ma ajutati cu cateva lamuriri, problema mea este urmatoarea. As dori sa pun varza pentru muraturi si apoi sa o comercializez si nu ... (vezi toată discuția)
Magazin online lumanari davidp3 davidp3 Salutare, as dori sa deschid un magazin online pentru a vinde lumanari. Am inteles care este codul CAEN pentru o astfel de afacere insa as fi curios daca am ... (vezi toată discuția)