Buna ziua! Am cumparat o canapea pe data de 28.02.2013. Cand am ajuns acasa dupa o anumita perioada de timp am constatat ca nu o pot folosi asa cum mi-am dorit. Canapeaua nu are nici un defect, este doar foarte rigida. Ce sanse legale am sa o returnez? Am probat in magazin o canapea identica dar in cele 5 minute cat am stat pe ea nu mi-am dat seama ca pe timp indelungat nu este asa cum mi-as fi dorit. Am cumparat-o dintr-un magazin din Bucuresti. Va multumesc pentru timpul acordat!
cred ca aveti 30 de zile pentru a face returnarea in baza bonului fiscal...este discutabil motivul returnarii si recuperarea contravalorii, eventual un schimb de bunuri....ar fi legea 449/2003, incercati oricum amiabil cu patronul magazinului
Doar la produsele comandate online exista posibilitatea returnarii fara nicio explicatie, iar termenul este de 10 zile, nu 30.
Din pacate nu aveti decat varianta descrisa mai sus, a unei intelegeri cu administratorul firmei de la care ati cumparat-o.