avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Plan SSM
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Plan SSM

Buna ziua,

Lucrez ca Responsabil SSM din partea Beneficiarului intr-un Parc eolian si am avut o discutie cu un Inspector de la ITM pe partea de protectia muncii si care mi-a spus ca: Coordonatorul de SSM trebuie sa avizeze toate Planurile de SSM ale subcontractorilor, ca altfel acestea nu sunt valabile. Este adevarat? Este vro lege care impune acest lucru sau este doar o cerinta a Inspectorului ITM?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: kra , utilizator 14:59, 2 Martie 2013
Daca dumneavoastra sunteti coordonatorul in materie de securitate si sanatate in munca din partea beneficiarului ar trebui sa stiti ca in HG 300/2006 exista urmatorul articol:
Art. 32
Înainte de începerea lucrărilor pe şantier de către antreprenor/subantreprenor, planul propriu de securitate şi sănătate trebuie să fie consultat şi avizat de către coordonatorul în materie de securitate şi sănătate pe durata realizării lucrării, medicul de medicina muncii şi membrii comitetului de securitate şi sănătate sau de către reprezentanţii lucrătorilor, cu răspunderi specifice în domeniul securităţii şi sănătăţii lucrătorilor.

O zi frumoasa,
kra a scris:

Buna ziua,

Lucrez ca Responsabil SSM din partea Beneficiarului intr-un Parc eolian si am avut o discutie cu un Inspector de la ITM pe partea de protectia muncii si care mi-a spus ca: Coordonatorul de SSM trebuie sa avizeze toate Planurile de SSM ale subcontractorilor, ca altfel acestea nu sunt valabile. Este adevarat? Este vro lege care impune acest lucru sau este doar o cerinta a Inspectorului ITM?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.