albastrel_2 a scris:
2.Solutia imediata ar fi repararea masinii intr-un service agreeat de asigurator prin decontare directa intre asigurator si service.Depinde acum cat de avariata este masina si ce anume a fost afectat. La avarii minore care au afectat doar caroseria, in urma reparatiei, se poate spune ca masina este ca noua. Probleme se ivesc atunci cand sunt afectate, directia si motorul, intr-ucat service-ul poate folosi piese de schimb nu tocmai originale.
Maşina este internata in service-ul reprezentantei, care are decontare directa cu casco. In prima faza s-a facut o constatare de catre inspector, avariile vizibile - fara a demonta vreun element al masinii - fiind trecute intr-o fisa pe care am semnat-o si eu. Dupa analizarea auto de catre mecanici au fost gasite si alte defecte, acestia intocmind o lista pe care au trimis-o asiguratorului si pe care eu nu am semnat-o.
În mare e vorba de urmatoarele piese: bara fată+proiector dr, faruri, radiatoare, ventilator, compresor, curea zdrelita, rezervor lichid parbriz, aripa dr fata, scut motor, cadru motor, janta dr fata+articulatii roata, prag dreapta si o serie de plastice din jurul rotii dr - toate acestea de inlocuit,/ lonjeroane deviate cu vreo 10-15 grade spre stanga, capota, portieră dr spate, aripa dr spate si bara spate de vopsit - au fost usor zgariate in urma contactului cu celalalt auto. Astea reprezinta ceea ce se vede. E posibil sa existe si la amortizor drt probleme si chiar la motor de la zdruncinatura.