avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 779 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Autorizatii necesare firma gestionarea deseurilor
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Autorizatii necesare firma gestionarea deseurilor

Buna ziua.
Suntem in curs de infiintare a unei firme de consultanta pe diverse domenii si am observat o cresterea a pietei pe domeniul deseurilor. Ne-ar interesa conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca o firma pentru a oferi consultanta pe gestiunea deseurilor, care sunt actele necesare pentru a fi autorizata pe gestiunea deseurilor, externalizarea serviciilor de gestiune a deseurilor, etc. De asemenea, in momentul solicitarii autorizatiei pe gestiunea deseurilor, numarul personalului si specializarea acestuia in domeniu.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: romyyy , utilizator 08:42, 12 Iunie 2013
Avand in vedere ca veti fi o societatate care va acorda consultanta apreciez ca este foarte util pentru dumneavoastra sa studiati mai intai legislatia specifica domeniilor in care veti acorda consultanta.
Acordarea de consultanta de catre o societate nu presupune indeplinirea unor conditii specifice, deosebite, ci cunoasterea foarte buna a domeniului in care se acorda consultanta.
Pentru a veni in ajutorul dumneavoastra cu privire la gestionarea deseurilor va sugerez sa studiati actele normative din acest link [ link extern ] /
Buna ziua!
Nu aveti nevoie de autorizatii speciale....important este sa stiti sa le oferiti clientilor consultanta, adica sa stiti mai multe decat ei........:)
Cand infiintati societatea solicitati codul CAEN aferent si gata, sunteti oficial consultant!

Dar in momentul in care vi se vor solicita serviciile va trebui sa cunoasteti legislatia in domeniu, atat legislatia privind modul de gestiune/ transport/ depozitare/ eliminare/ valorificare a deseurilor, cat si ceva din procedura de autorizare, deoarece vor mai avea nevoie si de astfel de aprobari societatile d-voastra......
Pentru a putea prelua prin externalizare functia de responsabil de mediu privind strict gestiunea deseurilor pentru alte societati ar trebui sa faceti un curs de specializare, conform Legii 211/ 2011. In cadrul cursului ar trebui sa primiti informatii foarte utile, numai ca de obicei cursul asta se face mai mult ca o formalitate, asa ca sa nu va bazati pe faptul ca in cele 3 zile de curs veti invata tot ce trebuie sa stie un consultant doar pt ca le dati 1000 de lei...:D
In rest, experienta te invata cel mai bine! Daca va place domeniu, in timp, pe masura ce va veti lovi de diverse probleme si veti lua contact cu diverse domenii de activitate veti putea deveni un consultant bun si eficient!
Mult succes!
Multumesc pentru raspunsuri!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum aplicam lg 211/2011 girbeaionicavioleta girbeaionicavioleta Suntem un SRL cu obiect de activitate \\"comert cu ridicata de produse alimentare etc\\". Am fost contactati de o pers care ne-a spus ca trebuie sa ne inscriem ... (vezi toată discuția)
Colectare deseuri periculoase nagal12 nagal12 Buna ziua, Societatea la care lucrez in calitate de agent vanzari desfasoara activitatea de colectare uleiuri uzate incepand cu anul 2013. In cadrul ... (vezi toată discuția)
Pfa in domeniul juridic clontz clontz Buna ziua, Am terminat facultatea de drept in 2002, nu am profesat in domeniu viata m-a dus spre alte drumuri dar in sufletul meu a ramas dorinta de a profesa ... (vezi toată discuția)