Sunt curios sa aflu care este parerea dumneavoastra asupra urmatoarelor aspecte:
1. care sunt calitatile pe care doriti sa le aiba un viitor avocat / contabil colaborator?
2. cat de important este CV-ul unui candidat, spre deosebire de interviul de angajare?
3. cum rezolvati problema experientei? (considerati ca ar fi posibila si situatia in care colaboratorul capata experienta la dumneavoastra?)
1. sa fie harnic, sa stie unde sa caute solutiile, sa poata prezenta cel puin 5 solutii alternative, comparabile si sa o poata recomanda pe cea optima, pe care sa si-o si asume;
2. determinant pentru invitarea la interviu dar evident inferior interviului;
3. prin aruncarea intr-un lac sarat (nu in valtoare) care sa-l tina pe inotator oarecum la suprafata, altfel spus costurile eventualului esec sa le suparte (sa fie impartite) neexperimentatul, tutorele si clientul tutorelui iar succesul revine numai celui ce DOBANDESTE experienta.
As adauga si eu ceva, chiar daca e putin off-topic.
Sa se prezinte la interviul de angajare ori sa spuna clar ca nu are chef / timp / alte dispozitii sa vina. Observ ca doritorii de job-uri vin la interviuri in proportie de 50%. Iar jumatatea care nu vine, nu se oboseste sa dea de inteles ca nu ar veni.
Sa fie asta mentalitatea care bantuie acum din ce in ce mai mult? Chiar sunt interesat sa aflu.