Ma aflu intr-o situatie cat se poate de penibila, am comandat un produs IT la un magazin online, a sosit ... insa atat producatorul acelui produs cat si comerciantul (magazinul online) mint cu privire la performantele echipamentului, motiv pentru care ma aflu in situatia in care am dat niste bani pe un produs a carui specificatii sunt departe de a fi adevarate - chestiune de care mi-am dat seama in cele 3-4 zile de teste + ca am mai gasit alti clienti ai aceluiasi produs cu aceleasi reclamatii pe forumuri de specialitate externe.
Bineinteles, solicitand factura pe firma nu ma protejeaza legea deloc, magazinul nici nu vrea sa auda de retur ... ma gandesc sa le fac reclamatie la politie pentru inselaciune ... dar oare cum sa dovedesc eu ca am dreptate cand ei au o armata de IT-isti gata sa-mi demonteze orice argument ... ci nu prin a demonstra contrariul ci prin simpla infirmare a celor spuse de mine.
Care ar fi solutia cea mai pasnica de a returna acest produs ? E vorba totusi de aproape 800 lei ...