avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... inchidere firma,neplata salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

inchidere firma,neplata salariu

buna ziua.in data de 28.03.2013,am fost anuntata telefonic de catre administratorul firmei la care lucrez ca a inchis magazinul.a doua zi desi aveam cheile si nu semnasem ordinul de incetare a contractului de munca nu mi s-a permis accesul la locul de munca.nici pana acum nu mi s-a platit salariul mi s-a spus ca firma este in insolventa si ma va plati cand va avea bani.am fost amenintata ca daca vrea ma scoate lipsa la inventar,doar ca nu s-a facut niciodata un inventar.am cerut adeverinta pt medicul de familie si mi s-a spus ca are contul blocat neplatind contributia de la sanatate.banuiesc ca nu s-a platit nici o contributie.mi s-au incalcat toate drepturile sociale,financiare si drepturile ca sunt intretinatoarea unui copil minor.firma a avut drept actionar pe sotia lui iar el a fost administrator delegat,banuiesc ca au facut multe inginerii:garantie care nu a fost depusa in nici un cont,divort aranjat ca sa nu i se opreasca bunurile,procese cu furnizori neplatiti,procese cu persoane fizice pt datorii neachitate.cum imi pot recupera salariul si garantia si drepturile sociale pt perioada cat am lucrat?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:49, 21 Martie 2013
din nefericire daca firma este in insoventa nu ramane decat sa va inscrieti la masa credala. ...la SRL-uri capitalul social este de 200 lei....daca au insa bunuri pe firma puteti fosmula plangeri la politie si ANAF ca vor sa le scoata....