In legea 230/2007 se prevede:
Art. 26. - Daca o hotarare a adunarii generale este contrara legii, statutului sau acordului de asociere a asociatiei de proprietari ori este de natura sa produca daune intereselor proprietarilor, acestia pot ataca in justitie respectiva hotarare, in termen de 45 de zile de la adoptarea acesteia. Actionarea in justitie nu intrerupe executarea hotararii decat in cazul in care instanta dispune suspendarea acesteia.
In lege nu se specifica nimic despre cine si cum are drept de semnatura. Poate in statutul dv. sau in PV de constituire s-a precizat ceva in legatura cu acest subiect.
Dar..... drept de semnatura trebuie sa aiba cel putin 2 oameni deoarece se pune problema ca daca celui care opereaza curent in cont i se intampla ceva, se imbolnaveste, pleaca in concediu, ....moare....sa fie al doilea care sa poata opera in cont.
Pe de alta parte administratora este angajata a asociatiei si proprietarii NU trebuie sa lase fondurile asociatiei in mana unui singur om.
E drept ca in mod obisnuit numai administratora opereaza in cont pentru ca ea depune bani, plateste facturi, poate si scoate ceva bani, dar toate acestea trebuie atent monitorizate de presedintele asociatiei prin extrase de cont si rapoarte ale a tranzactiilor pentru fragmente de luna in care s-a operat in cont.
Cea de-a doua persoana cu specimen de semnatura este pentru rezerva de urgenta, dar si pentru verificarea conturilor. Nu oricine poate cere extras de cont, asa incat daca administratora omite sa prezinte aceste documente bancare, presedintele sa aiba posibilitatea sa ceara aceste rapoarte bancare.