avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 695 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cerere lichidare la zi
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cerere lichidare la zi

Buna ziua.Va rog sa ma ajutati cu cateva raspunsuri legate de cererile de lichidare la zi.Lucrez ca si inginer la o firma, iar de 3 luni angajatorul nu ma mai plateste atat pe mine cat si pe restul angajatilor pe baza faptului ca nu ar mai avea banii.Cunosc situatia financiara a firmei si nu este in incapacitate de plata.Cu toate acestea doresc sa-mi depun cererea de lichidare la zi.Va rog sa-mi spuneti daca angajatorul are obligatia sa-mi semneze aceasta cerere. Iar in cazul in care aceasta este semnata , angajatorul este obligat odata cu incetarea activitatii mele sa-mi plateasca salariul la zi?
Cel mai recent răspuns: AdrianaBaia , utilizator 15:21, 26 Martie 2013
Puteti sa va prevalati de dispozitiile art.81 alin.8 C.mun., in sensul ca puteti demisona fara preaviz in cazul in care angajatorul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin c.i.m. ...

Neplata salariilor constituie un motiv de a demisiona fara preaviz ... Demisia opereaza incetarea contractului de munca, in mod unilateral, fara a fi necesara aprobarea acesteia de catre angajator.
Ultima modificare: Marți, 26 Martie 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic
Va multumesc pentru raspuns si promptitudine.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Demisia fara preaviz lorelai_w lorelai_w Buna ziua, lucrez la o firma SRL, iar angajatorul nu mi-a platit salarul pe o parte din anul trecut 2010 (5 luni) si pe ultimele 2 luni din anul acesta 2011. ... (vezi toată discuția)
Demisie lillyian20 lillyian20 Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu o informatie, Vreau sa inaintez angajatorului meu cererea de demisie la zi, dar in contract am mentionat periaoada de ... (vezi toată discuția)