avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1889 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... diabet zaharat dz2 necesita asigurare de sanatate?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

diabet zaharat dz2 necesita asigurare de sanatate?

Buna ziua,

Am diabet zaharat tip 2 (dz2) din anul 2005.Din anul 2009 -august nu mai lucrez dar imi platesc singur asigurarea de sanatate desi nu am nici un venit si nici nu am apelat la ajutor social de la primarie. Sunt inginer si nu vreau sa ma simt ca un cersetor dupa ce 30 de ani statul mi-a luat tot ceea ce a considerat prin taxe si impozite.

Doresc sa stiu daca (asa cum am inteles prin unele site-uri , dar in care nu poti avea incredere) cei cu diabet dz 2 sunt scutiti prin vreo lege de plata asigurarii.
Subliniez ca nu am prezentat complicatii datorita bolii , deci reusesc sa ma mentin in limitele normalului-multumesc lui Dumnezeu...

Mentionez ca din anul 2010 sunt in tratament medicamentos cu Siofor si Januvia si am primit de la doctorul curant diabetolog un referat de justificare din care rezulta ca sunt luat in evidenta in Registrul National de Diabet cu nr.171588 din anul 2005.
Pun aceasta intrebare deoarece pentru un om care nu mai este angajat de nimeni la 52 de ani , este o problema..........
Va multumesc mult !
Cel mai recent răspuns: drmagda , utilizator 05:50, 6 Aprilie 2013
Buna ziua ,
dumneavostra intrati intr-un program national si europeean care in mod normal este scutit de taxe.
Acest program este constituit tocmai ca sa impiedice aparitia complicatiilor,fiind si un program educativ.
Va doresc succes.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am sau nu statut de asigurat al sistemului de sanatate? emilia0458 emilia0458 buna ziua,as dori sa intreb cum pot sa-mi platesc contributia la casa judeteana de asigurari medicale,deoarece in momentul de fata nu mai sunt in cimpul ... (vezi toată discuția)