Va cer sfatul in legatura cu o problema pe care o am la locul de munca cu angajatorul. Dintr-o neintelegere de comunicare, un client a inteles altceva decat ce i-am spus eu (el a inteles ca o sa ii ofer gratis un produs de 870 lei) iar acum angajatorul vrea sa ma puna pe mine sa platesc acel produs pentru client si sa i-l dea lui intr-adevar gratis.
Cum pot proceda sa ma apar in acest caz? Este cuvantul meu impotriva cuvantului clientului. Daca ma va forta sa platesc eu acest produs, cum pot sa il platesc astfel incat sa pot contesta decizia lor in instanta? Il platesc pur si simplu sau ceo o decizie de impunere la salariu?
Angajatorul va trebui sa stabileasca ca acel prejudiciu se datoreaza activitatii dvs si dupa aceea va trebui sa il recupereze ...
Prejudiciul poate fi recuperat :
- prin plata integrala , de bunavoie, a acestuia de catre dvs
- prin retineri din salariu in urma obtinerii de catre angajator aunui titlu executoriu
- in urma incheierii unui acord, conform art.254 alin.4 C.mun.