Mi-am ridicat decizia de la barou si trebuie sa ma inscriu la administratia financiara, sa-mi cumpar registre etc. si ma cam incurc.
Am inteles ca trebuie completate declaratia 200 si 070. Mai trebuie depuse si alte declaratii?
Unde depun aceste declaratii avand in vedere ca domiciliul meu se afla in acelasi sector cu cel al cabinetului? Le depun la Administratia financiara de sector la persoane fizice sau la persoane juridice sau la ambele?
La declaratia 070 ma incurc la randul 3 - Impozit pe venitul din salarii şi pe venituri
asimilate salariilor şi contribuții sociale. Eu am mai lucrat in trecut pe baza de contract de munca - 2 luni la o firma si 7 luni la o alta firma. Trebuie sa notez ceva la randul 3?
De unde imi achizitionez registrul unic de control, registrul de venit si cheltuieli si registrul inventar?
Aceste registre trebuie inregistrate la Administratia financiara?
Mergeti la Administratia financiara de care apartineti, la pers fizice. Va vor ajuta doamnele de acolo sa completati declaratiile, nu va incurcati de acum.
Registrele se cumpara de la orice magazin de tipizate (din ce am sesizat eu), si probabil e macar un astfel de magazin pe langa Administratie. Trebuie inregistrate deci luati-le cu dvs. la Administratie.
Mergeti la finante in loc sa va faceti probleme de unde si cu ce trebuie mers, nu uitati ca aveti la dispozitie doar 15 zile si nu e bine sa pierdeti termenul.