Bună ziua,
Vă rog să ma ajutați în următoarea problemă:
Firma la care lucrez a avut un punct de lucru pe care l-a închis la sfârșitul lunii martie 2013 din cauza faptului că nu ni s-a mai prelungit contractul de închiriere și datorită dificultăților economice nu o să mai deschidem alt punt de lucru. Acolo aveam un angajat pe care îl concediem în baza art. 65 alin 1 din Codul Muncii.
Întrebările mele sunt următoarele:
1. care sunt etapele pe care trebuie să le parcurg pentru a putea realiza concediere?
2. ce documnete trebuie să redactez în acest sens?
3. cum fac completarea în Revisal având în vedere că trebuie să acord și preavizul de 20 de zile lucrătoare?
4. care este termenul la care se transmite Revisal-ul în această situație?
Vă mai rog să mă ajutați cu modele de documnete necesare pentru a realiza concedierea.
Vă mulțumesc.
1. - Hotarare AGA - desfiintarea postului;
- Notificare preaviz - salariatului vizat ;
- Preaviz ;
- Emitere si comunicare a deciziei de concediere ;
- Emitere adeverinta vechime si adeverinta pt. somaj .
2. Trebuie redactate toate documentele amintite la pct. 1
3. Completarea in ReviSal se face la data incetarii preavizului .
4. Data incetarii preavizului
Somaj dupa cic
SALLAY CATALINA
Buna ziua. Am o salariata care a revenir din CIC pana la doi an pe 01.05.2016. Am reactualizat CIM, dar mi-am redus activitatea la firma si nu mai am nevoie de ... (vezi toată discuția)