Bunicul meu, titularul contractului Romtelecom despre care vreau să vorbesc, a murit acum câțiva ani. La acea adresă acum locuiește tatăl meu. Anul trecut acesta a primit un telefon del a Romtelecom făcândui-se o propunere de schimbare a abonamentului și, fără să priceapă bine despre ce e vorba, a acceptat. Cei de la Romtelecom au prelungit astfel contractul. I-am explicat că n-a făcut bine ce a făcut mai ales că a acceptat niște opțiuni de voce care nu îi trebuiau, dar am zis că nu mai e nimic de făcut și că o să așteptăm să treacă perioada contractuală - mai ales pentru că nu era o diferență foarte mare.
Acum ni s-a oferit posibilitatea să instalăm RDS și ne-am gândit că poate putem încheia contractu cu Romtelecom pentru că titularul este decedat. Am fost la Romtelecom, le-am explicat că vrem să încheiem contractul și de ce (cu copie după certificatul de deces), au zis că în 10 zile ne va suna cineva și în decurs de 30 de zile o să îl întrerupă. Peste câteva zile m-a sunat o domnișoară întrebându-mă de ce vreu să închidem contractul și apoi explicându-mi că nu se poate pentru că acesta a fost prelungit anul trecut și recomandându-mi o variantă mai ieftină de 30 de lei pe care nu am acceptat-o cu gândul că o să fie prelungit iar contractul.
Întrebarea mea este dacă este posibil sau nu încheierea contractului având în vedere că titularul a decedat, chiar dacă acesta a fost prelungit între timp telefonic.
desigur dvs aveti dreptate, este metoda standard a marilor prestatori de srvicii, care in dorinta nebuna de a pastra clientii, sub orice forma incalca legea, evident. Desigur ca nu ar fitrebuit incheiat actul aditional la distanta in conditiile in care titularul, bunicul dvs a incetat din viata. Nu ramane decat sa formulati in scris o cerere la Romtelecom, respectiv tatal dvs cu un certificat de calitate mostenitor/certificat de mostenitor in situatia in care s-a dezbatut deja succesiunea si rezolvati problema.
Având în vedere că nu titularul contractului l-a prelungit acesta fiind decedat, nu înțeleg de ce acea prelungire ar trebui să fie luată în seamă.
Cerere am depus atunci când am fost la sediu. Doamna de acolo nu a zis că nu s-ar putea încheia contractul ci doar a părut mirată că acesta a fost prelungit într-o perioadă în care bunicul meu era decedat.
Reziliere contract
petcool
Acum trei luni tatal meu a murit si la o luna o tipa de la romtelecom a sunat si a spus ca in curand o sa ne expire contractul de internet si telefonie si i-am ... (vezi toată discuția)
Facturare rdstel
MURO
buna ziua !
am si o problema legata de rds&rcs si anume cu serviciul rdstel .
1. perioada de facturare - conform sitelui si al contractului semnat ei - rds& ... (vezi toată discuția)