am facut o sesizare la itm azi si mi s-a spus ca nu e problema lor desi era un conflict de munca urias. mi-au spus ca dupa ce imi desfac contractul de munca, intervin ei. daca nici ei nu ajuta angajatul,atunci cine?
am de platit o suma de 6,24€ firmei la care lucrez, dar la sucursala din strainatate. trebuie sa-i livrez prin intermediul secretarei de la firma unde lucrez ca asa mi s-a cerut. am rugat-o sa-mi faca un proces verbal de primire a banilor si ea nu vrea sa puna stampila pe el. da doar semnatura pe ei. secretara a devenit foarte violenta cand am rugat-o sa-mi dea o dovada ca platesc, m-a jignit si nu se mai putea opri din injurii. nu a vrut sa-mi primeasca banii. pe de alta parte, persoana care a emis factura, vroia sa-i fie platiti in momentul acela pentru ca altfel mi-a spus ca ma da in judecata dc. nu-i platesc atunci. in tara lor(Austria) nu se da chitanta cand platesti, asa a dat scris pe mail.
am anuntat la itm ca la la firma era o atmosfera de nesuportat si ca persoana respectiva nu se mai putea stapani si au zis ca nu e treaba lor.
Chiar nu este treaba ITM-ului, referitor la jignirile sau injuriile aduse de catre secretara dvs.
In domeniul stabilirii relaţiilor de munca ITM-ul controlează:
- încadrarea în munca şi încetarea activităţii persoanelor care desfăşoară orice activitate în temeiul unui contract individual de munca ;
- stabilirea şi respectarea duratei timpului de lucru;
- stabilirea şi acordarea drepturilor salariale, precum şi a celorlalte drepturi decurgând din munca prestată;
- accesul fără nici o discriminare pe piata muncii al tuturor persoanelor apte de munca, respectarea normelor specifice privind condiţiile de munca ale tinerilor, femeilor, precum şi ale unor categorii de persoane defavorizate;
- respectarea celorlalte prevederi cuprinse în legislaţia muncii şi a clauzelor contractelor colective de munca.