avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... permis de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

permis de munca

Buna, imi puteti spune in ce cazuri avem nevoie de permis de munca? Sunt studenta straina din tara memba a UE si vreau sa ma angajez.
Multumesc :)
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:14, 5 Aprilie 2013
Despre ce stat UE este vorba?
Bulgaria
Pentru cetățenii români nu există necesitatea obținerii unui permis de muncă în Bulgaria. Vă duceți doar la poliție pentru a obtine cartea de rezidenta.
Nu aveti nevoie de permis de munca, da in termen de 3 zile de la semnarea contractului de angajare, angajatorul trebuie să-l declare la Agenţia Naţională a Veniturilor (NRA). Înainte că angajatul să-şi preia îndatoririle, angajatorul trebuie, de asemenea, să furnizeze angajatului o copie a contractului de muncă semnat de ambele părţi. Angajatul trebuie să se prezinte apoi la muncă în termen de 7 zile, dacă nu a stabilit alt termen cu angajatorul.
Contractele de muncă pot fi încheiate pe perioadă determinată sau pe perioadă nedeterminată.
Ultima modificare: Joi, 4 Aprilie 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic
Voiam sa spun ca eu sunt din Bulgaria, dar multumes totus pentru ajutor

Alte discuții în legătură

Acte necesare pentru obtinerea rezidentei de catre un cetatean israelian nicoletastoian11 nicoletastoian11 Buna ziua! Am si eu o intrebare: este vorba de un cetatean israelian, care are o viza D/AS si in curand ii va expira. Am facut procedurile pt obtinerea ... (vezi toată discuția)
Angajare in romania cetatean bulgar DanielaTH DanielaTH O firma din Romania doreste sa angajeze un cetatean bulgar. Acesta isi va desfasura activitati de marketing si achizitii in Bulgaria. Firma din Romania nu are ... (vezi toată discuția)