Acum cateva minute, vine suparat nevoie mare un client la mine, ca vrea sa schimbe o punga de cereale cumparata acum aproximativ o saptamana(cand cumparase 2 pungi din care vine cu una), si incepe sa imi insire o serie de motive ba ca nu este buna la gust, ba ca are eticheta importatorului lipita pe ea si nu vede data de expirare(care era stantata exact langa eticheta impreuna cu nr. lot).Ma rog, ii explic politicos omului ca dupa o saptamana eu nu am cum sa ii schimb produsul, termenul de schimbare a unui produs in magazinul meu fiind de 24 H in cazul in care produsul nu este desigilat, are bonul fiscal si este intr-o stare vandabila.A plecat negru de suparare bombanind ca o sa ma reclame la OPC etc. X-(.
Ideea este in felul urmator: in magazinul meu comercializez produse naturiste de tip plafar.Din cate stiu eu, nu exista vreo lege ce ma obliga sa schimb produsul fiind el chiar si in stare intacta.Ma puteti lamuri si pe mine daca ma insel?In ceea ce priveste comertul la distanta stiu ca ai la dispozitie 10 zile calendaristice, dar in magazinele fizice cum ramane?Ca nu vand haine, electrocasnice sau mai stiu eu ce.Sunt suplimente alimentare.
Aveti dreptate, nu sunteti obligat prin nicio lege, ordonanta etc. sa-i schimbati marfa vanduta in magazin. Poate sa va reclame, asta nu inseamna si ca veti fi sanctionat.
Nu cred ca are ce reclamatie sa imi faca.Cand i-am solicitat bonul fiscal sa vad data a spus ca nu il mai are.Abea daca ar putea tine minte numele societatii.
Nemultumire auchan
kuraudiu
buna!
am cumparat luni 15,11,10 un rucsac pt laptop din auchan cu 101 lei! la casa am intrebat daca pot sa-l returnez in caz ca nu mi se potriveste; mi s-a ... (vezi toată discuția)