avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1388 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Daca sunt eleva la seral beneficiez de indemnizatie ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Daca sunt eleva la seral beneficiez de indemnizatie pentru cresterea copilului?

Buna ziua ! Daca se poate sa mă ajutati cu un răspuns am 29 de ani si sunt eleva la seral din anul 2011 acum sunt insarcinata in 8 saptamani si doresc sa știu daca pot beneficia de CCC . Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Irina.florea30 , utilizator 09:54, 27 Iunie 2017
1. OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor spune ca poate beneficia de indemnizatie pentru CCC persoana care urmeaza cursurile de zi ale unei forme de invatamant.

2. Veti beneficia numai de alocatia de stat pentru copii de 200 lei lunar pana la varsta de 2 ani a copilului si apoi de 42 lei pana la 18 ani.
Va multumesc pentru răspuns!
Buna ziua ! Am revenit cu inca o intrebare daca sunteti dragut sa imi raspundeti . In cazul in care nu am realizat nici un venit in ultimele 12 luni ce drepturi am la indemnizatie ? Mentionez ca o sa fiu mamica de gemeni . Multumesc
Veti primi doar alocatie de stat pentru copii, cate 200 lei lunar pentru fiecare copil, pana la varsta de 2 ani si apoi cate 42 lei lunar pana la 18 ani.
Daca nu indepliniti conditiile prevazute de lege pentru a beneficia de indemnizatia pentru CCC, atunci nu aveti niciun astfel de drept ...

Alte discuții în legătură

Indemnizatia pentru cresterea copilului omama2 omama2 Sunt 19 ani, copilul meu a nascut in Mai 2012, iar eu am lasat scoala in clasa XII-a, in 2010 Octombrie din cauza insarcinarii si nu am putut sa finalizez ... (vezi toată discuția)