avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Ce drepturi are copilul meu daca eu inca sunt eleva
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Ce drepturi are copilul meu daca eu inca sunt eleva

Ma numesc Daniela , am 18 ani sunt eleva inca la liceu in clasa a11 si sunt insarcinata . Am de gand sa continui scoala pentru ca bebelusul se va naste in vara . As fi curioasa sa stiu daca as primi un ajutor pentru bebe fiind si eleva la liceu . Multumesc!!!
1. Daca frecventati cursurile de zi ale liceului atunci veti beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) incepand cu data nasterii copilului si pana inclusiv in ziua cand acesta implineste 2 ani.

2. - Indemnizatia pentru CCC este de 600 lei lunar.
- Veti mai beneficia si de alocatia de stat pentru copii de 200 lei lunar pana implineste copilul 2 ani si apoi de 42 lei lunar pana la 18 ani.

3. In timp ce primiti indemnizatia pentru CCC puteti sa frecventati in continuare cursurile liceului.

4. Pe perioada cat primiti indemnizatie pentru CCC puteti avea venituri profesionale impozabile pana in 3.000 lei pe an calendaristic.

5. Lista cu actele necesare pentru indemnizatia pentru CCC si alocatia de stat pentru copii o procurati de la Primarie unde veti si depune apoi actele.
Vei beneficia de indemnizatia de crestere a copilului pana la 2 ani, in valoare de 600 lei lunar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil (eleva) ioana004 ioana004 buna ziua as avea o intrebare am 18 ani impliniti sunt eleva in ultimul an la liceu si sunt insarcinata in 4 luni jumate,pot beneficia de indemnizatie pentru ... (vezi toată discuția)
Buna ziua - prenatal eleva enemirela enemirela mar interesa ce acte imi trebuie pentru prenatal in timpul liceului,....,si daca primesc 2 ani prenatal trecand in clasa a 12a (vezi toată discuția)