avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 371 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil (eleva)
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil (eleva)

buna ziua as avea o intrebare am 18 ani impliniti sunt eleva in ultimul an la liceu si sunt insarcinata in 4 luni jumate,pot beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului??
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 19:33, 28 August 2015
1. Daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) ati frecventat, fara intrerupere cursurile de zi ale liceului, veti beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).

2.- Indemnizatia va fi de 600 lei lunar.
- Veti mai beneficia si de alocatia de stat pentru copii de 200 lei lunar pana implineste copilul 2 ani si apoi de 84 lei lunar pana la varsta copilului de 18 ani.

3. - Indemnizatia pentru CCC o veti primi de la data nasterii copilului si pana implineste copilul 2 ani.
- Pe aceasta perioada puteti urma in continuare cursurile liceului si/sau puteti avea si venituri profesionale de pana la 3.000 lei pe an calendaristic.

4. - Actele pentru indemnizatia pentrui CCC le depuneti la Primarie in termen de 60 de zile lucratoare de la data nasterii copilului.
- Lista cu actele necesare, specifice situatiei dvs., o procurati de la Primarie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce drepturi are copilul meu daca eu inca sunt eleva iulianaflorea iulianaflorea Ma numesc Daniela , am 18 ani sunt eleva inca la liceu in clasa a11 si sunt insarcinata . Am de gand sa continui scoala pentru ca bebelusul se va naste in ... (vezi toată discuția)