avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 824 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Beneficiez de pensie de urmas si as vrea sa imi ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Beneficiez de pensie de urmas si as vrea sa imi infiintez PFA sau sa ma angajez.

Buna seara,
Sunt student la master in anul 1 si beneficiez de pensie de urmas dupa tatal meu, care imi vine din doua parti, una din cadrul armatei si una civila.
Va rog frumos sa ma ajutati cu urmatoarele probleme, deoarece de la casa de pensii nu am primit raspunsuri concrete si nu mai inteleg nimic:

1. As vrea sa imi infiintez un PFA si vreau sa stiu daca voi mai beneficia de aceasta pensie in continuare.
2. Daca intru ca si asociat pe firma unui prieten (aceasta este SRL), imi pierd pensia? Dar daca sunt si asociat in cadrul acestei firme si ma si angajez in cadrul ei?
3. Daca ma angajez la o alta firma privata mai beneficiez de pensie? Dar daca ma angajez intr-o companie de stat?

Cam acestea ar fi, mentionez ca pensia imi este singura sursa de venit momentan dar am anumite oportunitati si de aceea vreau sa aflu daca o pot pastra in continuare si sa desfasor si alte activitati pe langa.

Va multumesc!
C.
Cel mai recent răspuns: Carp Mircea , utilizator 09:11, 8 Aprilie 2013
Domnica Doina PÂRCÃLABU
– BUCUREªTI, 1 octombrie 2011 –

COMUNICAT DE PRESÃ

Având în vedere prevederile Legii nr. 263/2010, Casa Judeţeană de Pensii Neamţ aduce la cunoştinţa persoanelor interesate - copiii urmaşi că în situaţia în care au depăşit vârsta de 16 ani trebuie să depună dovada continuării studiilor (adeverinţa emisă de unitatea de învăţământ) până pe data de 5 octombrie 2011. Dovada, însoţită de un cupon de pensie, trebuie depusă în original, la cele două sedii ale casei judeţene de pensii (Piatra Neamţ sau Roman) sau poate fi transmisă prin poştă.