avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 625 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Psihologia in criminalistica
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Psihologia in criminalistica

Salut.
Sunt elev, am 17 ani si sunt interesat de Psihologie, vreau sa dau la Facultatea de Psihologie din Bucuresti si vreau sa stiu cum pot activa cu aceasta specializare in criminalistica.
Momentan nu am gasit nimic relevant pe internet.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 13:25, 11 Aprilie 2013
Sunt mai multe etape de parcurs pentru materializarea interesului dvs
Initial ,trebuie sa fiti licentiat al facultatii de drept .
Dupa licentiere se organizeaza examen de intrare in magistratura-procuror.
Ulterior,conditionat de dispozitiile in vigoare la acel moment ,ar trebui sa absolviti Institutul National al Magistraturii, daca nu intelegeti sa parcurgerti etapa de 5 ani intr- functie juridica,pentru a accede la responsabilitatea de procuror criminalist
Succes !

Trebuie sa dau la drept ca sa folosesc psihologia in criminalistica? Suna ciudat, nu ma refeream exact la asta ci la o meserie care as putea s-o practic folosind ceea ce voi invata la Facultatea de Psihologie.

Nu trebuie sa urmati, neaparat, cursurile unei facultati de drept pentru a va specializa in aceasta ramura a psihologiei. Dar aveti nevoie de specializare in materie. Nu stiu daca se face si in RO dar pana veti termina dv facultatea e posibil sa fie (daca nu e si acum)
In alte state aceasta specializare (master, ca exemplu) se obtine la facultatile de medicina, si se pot inscrie absolventi ai facultatilor de drept, medicina, psihologie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură