Buna ziua,
Daca intra un nou asociat in firma, acesta trebuie sa dea specimen de semnatura sau vreo declaratie notariala? Mentionez ca nu va avea si functia de administrator.
Multumesc!
Trebuie sa dea o declaratie notariala pe proprie raspundere ca intruneste conditiile legale pentru a fi asociat si ca semnatura depusa pe declaratie este specimen de semnatura.
Declaraţiile date pe propria răspundere de către persoanele care, potrivit legii, au această
obligaţie, pot fi făcute în formă autentică de notarul public, în formă atestată de avocat în condiţiile Legii nr. 51/1995, sau cu darea de dată certă prin serviciile de asistenţă din cadrul ORC.
Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii se depun la oficiul registrului comer
ţului odată cu cererea de înregistrare, dacă au fost numiţi prin actul constitutiv şi pot fi date în formă autentică la notarul public, în faţa directorului ORC sau a înlocuitorului acestuia care va certifica semnă tura.
Deci nu este obligatorie prezenta in fata notarului.
In cazul in care noul asociat nu este si administrator, nu are nevoie de specimen de semnatura.