Specimenul de semnatura este practic SEMNATURA dvs. uzuala, pe care o veti folosi in toate actele societatii comerciale al carei reprezentant sunteti. Cei de la Registru va cer acest lucru pentru a avea o evidenta a persoanelor imputernicite sa semneze in numele unei SC precum si pentru eventualele probleme ce s ar ivi avand ca referinta actele emanate de la societate.
Semnatura (specimenul de semnatura) poate fi data in fata unui notar public, a unui avocat (chiar si acela care, eventual, va intocmeste actele ptr infiintarea societatii ) precum si direct in fata functionarilor Registrului Comertului.
Acest specimen de semnatura trebuie facut la notarul public. Daca doriti sa stiti ce scrie in acesta, am atasat un model aici: www.avocatnet.ro/content/con...
poate fi data in fata unui notar public, a unui avocat (chiar si acela care, eventual, va intocmeste actele ptr infiintarea societatii ) precum si direct in fata functionarilor Registrului Comertului.
Din instructiunile de mai jos nu reiese ca specimenul se face de avocat! Avocatii trimit clientii la notar doar pentru specimenul de semnatura, restul putand sa le faca avocatii!
Asa este, imi cer scuze, aveam in minte declaratiile pe proprie raspundere ptr indeplinirea si detinerea calitatii de administrator/cenzor in societate.
Este adevarat, se poate face numai la notar sau direct la Registru.
Acte firma
mariaoana
Buna ,
Am si o intrebare , mai bine spus o rugaminte. Doresc sa incept un nou proiect si vreau sa deschid o firma ; am fost la cei de la registrul comertului ... (vezi toată discuția)