avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 455 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Revenirea la serviciu
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Revenirea la serviciu

Sunt profesor si ma aflu in concediu pentru crestere copil. Am optat pentru 2 ani, aflandu-ma in concediu din februarie 2012.As dori sa aflu daca ma pot intoarce la scoala oricand doresc ( ex.sept.2013)?Daca da, cu cat inainte trebuie sa anunt scoala?
Cel mai recent răspuns: binuca , utilizator 08:52, 19 Aprilie 2013
1. Puteti suspenda oricand indemnizatia pentru concediu crestere copil (CCC) daca doriti sa reluati activitatea.

2. Puteti sa anuntati si de acum pe angajator ca sa stie ca se bazeaza pe dvs. incepand cu luna septembrie.

3. - Pe perioada de cand reluati activitatea si pana cand implineste copilul 2 ani veti primi un stimulent de insertie de 500 lei lunar.
- Pentru aceasta trebuie sa mergeti la Primarie (unde ati depus actele pentru CCC), cu o copie dupa decizia angajatorului de incetarea a suspendarii contractului individual de munca (CIM) si de reluare a activitatii si sa completati cererea pentru stimulentul de insertie.
Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Intoarcerea la lucru pentru mame elena_1989 elena_1989 buna ziua,baietelul meu implineste 1 an in aprilie 2014, cand am intrat in prenatal am facut o cerere la angajator ca stau acasa cu bebe 2 ani,dar vreau sa ma ... (vezi toată discuția)
Concediu pentru cresterea copilului Rusu_Mihaela_91 Rusu_Mihaela_91 Buna ziua.am o intrebare,pe 10.08.2014 copilul meu face 1anisor si vreau sa ma intorc la munca,mentionez ca acum 1 an cand am depus dosarul am ales sa stau ... (vezi toată discuția)