Ma confrunt cu o mica MARE problema..dupa 8 ani cei de la [EDIT = o firma] mi-au trimis o notificare cum ca repartitoarele folosite de mine [8 ani] nu sunt achitate :))).
Pe vremea cand s-au pus aceste repartitoare exista o administratora a blocului..care in timp s-a dovedit ca fugea cu banii si nu platea darile.. noi platind aceste repartitoare prin intretinere.
As dori sa stiu ce pot sa fac pentru ca nu vreau sa mai platesc inca 700 ron pentru un lucru deja platit + plus ca nu inteleg de ce celor de la [EDIT = firma] le-a luat 8 ani "sa-si dea seama". Dupa ce vechea administratora a fost data afara, data in judecata..bla bla.. noul administrator ne-a asigurat ca dosarele ptr [EDIT = firma] erau ok, achitate.
Daca a mai patit cineva ceva de genul..as dori un sfat. Eu oricum maine ma duc la ei la sediu sa depun o notificare, ceva..
Nu exista contract direct intre mine si firma. Contractul s-a facut prin asociatie..asociatia a incheiat cu ei un contract si eu am platit asociatiei repartitoarele si ea mai departe s-a descurcat cu ei. Cand le-am spus la telefon ca nu este normal ce se intampla.. au zis : stim !!! :)))))))))))))
Ideea este ca imi baga caldura in intretinere calculata la pausal.. si am refuzat sa platesc intretinerea, dar d-na administrator sustine ca nu poate sa-mi calculeze intretinerea fara caldura. O intreaga poveste.