Buna ziua,
Sunt administratorul unui SRL si am achizitionat sase corpuri de mobilier de la o persoana fizica. Am facut contract de vanzare-cumparare si dispozitie de plata catre casierie pentru suma achitata. Mobilierul l-am introdus in gestiune la obiecte de inventar si apoi l-am pus pe cheltuieli.
As vrea sa stiu daca am procedat corect, ce obligatii mai am ca SRL si ce obligatii are vanzatorul fata de bugetul de stat . Trebuie vanzatorul sa plateasca ceva impozit in urma vanzarii?
Dvs. ca persoana juridica ati procedat corect si nu aveti nicio obligatie fata de bugetul de stat.
Vanzatorul este obligat sa plateasca impozitul pe venit doar in situatia in care el face aceasta activitate cu regularitate (acte de comert), de cel putin 2 ori intr-un an.
Evidenta la pfa
Iulia Feher
Buna, pentru persoanele care isi tin evidenta cu documente tipizate la Pfa neplatitor de tva, domeniu de activitate comerț cu amănuntul, ma intereseaza ce ... (vezi toată discuția)