Cine ma poate ajuta si pe mine???.....ce trebuie sa fac daca declaratia 300 am depus-o gresit..... s-a preluat gresit soldul sumei negative a TVA din perioada precedenta pt care nu s-a solicitat rambursare (in loc de 2689 s-a preluat 5105)
corecteaza si incearca sa o mai trimiti o data.daca nu merge,listezi declaratia in 2 exemplare,faci copie dupa declaratia din luna precedenta,si faci o adresa la administratia financiara in care explici eroarea de la depunere(sa anexezi la cerere si o copie dupa declaratia transmisa gresit) si soliciti sa-ti corecteze decontul de tva.asta e procedura.Documentele care le depui cu cerea la ei ,sa-ti faci si tu dupa ele copii,iar pe cererea ta sa apara nr de inregistrare de la ei.si atat.
Alte documente nu trebuie? Am mai citit pe net ca ar mai trebui balanta, jurnal de cumparaturi, jurnale de vanzari?Dar daca este vorba de soldul sumei negative a TVA din perioada precedenta pt care nu s-a solicitat rambursare, oare mai trebuie?
Decont tva
gabi.b
In balanta de verificare am soldul contului 4423 tva de plata 2400 care provine de la o factura emisa in luna decembrie 2011 si soldul contului tva de ... (vezi toată discuția)