avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Revenirea din CIC
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Revenirea din CIC

Buna ziua!
sunt o angajata care am revenit din CIC in activitate zilele acestea iar la locul de munca ma confrunt cu o mare problema: desi cererea de reluare mi-a fost aprobata de directorul general al societatii cand am ajuns la serviciu in ziua cu pricina colega de departament( mentionez ca lucrez ca inspector RU) mi-a spus ca eu nu mai am acces la baza de date cu salariati a societatii nici la Revisal la nimic. Cand am intrebat ce s-a intamplat a ridicat din umar si a spus sa vb cu un alt director sa imi dea respectivul detalii...am cerut explicatii, care nu au fost deloc pertinente si m-a pasat la dir. econ. dupa care a ramas sa ma informeze ce anume voi face in functia avuta anterior...acum sunt in asteptarea deciziilor lor care se lasa asteptate si nu este deloc comoda situatia in care sunt pusa, consider ca imi sunt incalcate drepturile intr-un mod grosolan...ce imi recomandati sa fac, in afara de faptul ca sapt. viitoare voi discuta din nou cu ei..O sesizare ITM ar avea efect?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:09, 9 Mai 2013
Buna ziua,
V-au fost aduse la cunostinta toate acestea scris?
Stiti ca orice afirmatie dintr-o sesizare trebuie sustinuta cu dovezi.
O sesizare la ITM, daca aveti dovezi, este buna pentru moment, pe viitor, veti fi prima pe lista de disponibilizari.
Se poate face si o sesizare in instanta pe dreptul muncii dar cu acelas rezultat ca sesizarea la ITM.
Multa bafta.
av. Gabriel Klein Kiritescu
Pentru ce sa faca sesizare la ITM?
Pentru nerespectarea clauzelor din contractul individual de munca (CIM), adica pentru modificarea functiei.