buna ziua in data de 27-04-2013 am cumparat de la un magazin de bricolaj un hidrofor in data de 11-05-2013 au venit instalatori sal instaleze dar am observat cu stupoare ca nu functioneaza in data de 13-05-2013 am mers cu hidroforul la magazin sa mil schimbe in baza bonului fiscal si a garantie tin sa specific ca pe bonul fiscal scrie ca pot in 30 zile sa returnez sau sa schimb produsul daca nu functioneaza. doamna sefa de la roionul gradina mi-a spus sec ca nu poate schimba si ca sal duc eu la service,iam aratat ce scrie pe bonul fiscal si mia raspuns la fel de sec ca nu face parte din politica firmei. am mers la opc si am facut o sesizare acestia au sunat la firma de unde am cumparat hidroforul si au vorbit cu directorul de acolo care acesta a spus sa vin cu hidroforul ca mil schimba am luat iar un taxiu si am mers la magazin iarasi aceasi problema sefa de la raionul gradina nu a vrut sa mil schimbe am incercat sa vorbesc cu directorul de magazin dar acesta era plecat am mers din nou la opc si am mai facut alta reclamatie in care am cerut sa-mi schimbe hidroforul si sa imi dea cei de la magazin bani pe transportul cu taxiul acestea insemind 70ron dovedit cu bonuri fiscale.in situatia in care sunt eu va rog sami spuneti unde ma mai pot adresa sa imi cer drepturile de consumator precijez ca pe bonul fiscal am cumparat de la acel magazin produse in valoare de 4500ron iar cu 3 zile in urma am mers la magazin sa schimb un pachet de parchet ca era deteriorat si acestia mi lau schimba fara nici o problema va rog ajutatima ca nu stiu unde sa ma mai adresez
Daca ati demarat procedura prin ANPC ,staruiti la aceasta autoritate sa desfasoare masuri concrete pentru materializarea solutiei convenite cu directorul unitatii comerciale
Returnare produs
raduis
Buna ziua!
Am achizitionat o pereche de pantaloni de la magazinul Himalaya din Bucuresti ieri seara. La achizitionare am cerut sa platesc in sistemul de ... (vezi toată discuția)